هر روز یک کلمه ایتالیایی (قسمت دهم)

Sbagliare

خطا  و اشتباه کردن

Potrei sbagliare

ممکنه اشتباه کنم

Accettare

قبول کردن، پذیرفتن

Non mi ridurrò mai ad accettare compromessi

من هرگز با قبول مصالحه خودمو کوچیک نمیکنم.

Prezzo

ارزش و بها، قیمت

Ci accomoderemo sul prezzo

روی قیمت باهم کنار میایم

Anima

روح، قلب

Ha messo tutta l'anima in questo lavoro

تمام وجودشو رو این کار گذاشته

Bambino

نوزاد و بچه کوچک

Il bambino non cammina ancora

بچه هنوز راه نمیره

Colonna

ستون، پایه، نقطه اتکا

Quel giovane è la colonna della famiglia

اون مرد جون تکیه گاه خانواده اشه

Credere

معتقد بودن، باور داشتن، فکر کردن

Inclino a credere alle tue parole

من به باور اون چیزی که میگی تمایل دارم

نظرات 2 + ارسال نظر
امین سه‌شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 02:24 ب.ظ

داداش دمت گرم,خیلی زحمت کشیدی خسته نباشی

معین میرعماد سه‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1396 ساعت 09:17 ب.ظ https://toamuz.com

من سایت آموزش زبان ایتالیایی دارم تمایل برای تبادل لینک دارید .

سلام خیلی خوشبختم ، در قسمت پیوندها قرار گرفتید
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد